miercuri, 11 septembrie 2013

Cum arata rochia favorita a Victoriei Beckham – FOTO




Victoria Beckham a starnit numeroase reactii in presa internationala, ieri, cand a iesit in public purtand o rochie din noua sa colectie, cea pentru sezonul de primavara/vara 2014. Vedeta a declarat ca este rochia sa preferata, pentru ca o face sa se simta “romantica”.


 “Ador aceasta rochie, este favorita mea. Am purtat-o ieri si este foate confortabila, de vara. Te face sa te simti foarte romantica”, a spus sotia lui David Beckham, citata de MailOnline. Victoria a accesorizat aceasta tinuta intr-o maniera minimalista, doar cu o pereche de ochelari de soare si niste botine sexy. 


“Imi place sa-mi ridic singura noi provocari in fiecare sezon, iar cand m-am gandit prima oara la aceasta rochie, m-am gandit la felul in care am putea sa o facem sa arate flatant si sexy, cu atat de mult volum. Si cred ca am reusit sa facem asta destul de bine, cred ca e o rochie foarte cool. Am purtat-o ieri, iar reactia oamenilor a fost foarte pozitiva. M-am simtit ca si cum as fi purtat un nor imens, dar e foarte comoda si usoara”, a adaugat fosta cantareata din trupa Spice Girls, care de cativa ani este tot mai implicata in moda, lansand anual colectii noi si participand la numeroase evenimente in domeniu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu